Ți-ai dorit dintotdeauna să faci parte din fascinanta lume a investițiilor și să lucrezi împreună cu managerii de portofoliu care administrează sute de milioane de lei în fonduri de investiții? Urmărește-ne pagina și află când avem posturi vacante!
Job Opening: Specialist Marketing & Comunicare
Descrierea principalelor activități:
-
-
- Îndeplinește sarcinile specifice activității de marketing și comunicare;
- Participă la elaborarea bugetului de marketing conform strategiei societății;
- Stabilește obiective, elaborează strategiile și tacticile pentru realizarea planului de marketing și urmărește respectarea bugetului de marketing;
- Menține legătura cu presa și colaborează cu instituții din piața de capital în vederea realizării activității specifice;
- Actualizează informații și documente pe website-ul companiei și creează conținut nou;
- Elaborează recurent materiale de prezentare ale companiei și ale fondurilor administrate atât pentru clienți, cât și pentru forța de vânzare a OTP Bank;
- Inițiază, propune, elaborează materiale specifice de comunicare la nivel intern (către forța de vânzare a OTP Bank) și la nivel extern, către clienți, potențiali clienți;
- Creează conținut pentru Social Media (Facebook, LinkedIn, Youtube) privind promovarea activității companiei, a produselor sale, dar și aparițiilor în Mass Media a spcialiștilor în investiții;
- Propune și organizează evenimente corporate;
- Gestionează relația cu investitorii;
- Întocmește și transmite spre aprobare către Dept. Conformitate, toate materialele nou generate în vederea publicării acestora;
- Postul oferit este pe o perioadă determinată de 2 ani de zile.
-
Candidatul ideal
- Studii universitare de specialitate (marketing, comunicare, relații publice)
- Experientă de minim 1 an;
- Cunoştinţe de operare PC (Excel, Word, PPT);
- Cunoștințe de operare în programe de grafică (ex.Photoshop, Canva), Social Media (Facebook, LinkedIn, Youtube), Mailing, etc, specifice domeniului de marketing;
- Cunoștințe Limba engleză, nivel Proficiency;
- Capacitate de comunicare în scris și verbal la un nivel ridicat;
- Creativitate și adaptabilitatea acesteia la restricțiile de comunicare impuse de legislația pieței de capital;
- Proactivitate, receptivitate și implicare;
- Capacitate de a lucra în echipă;
Deții abilități și cunoștințe în domeniul marketingului și al comunicării? Te atrage domeniul financiar, dar mai specific, cel al investițiilor și pieței de capital? Atunci e posibil ca acest post să fie ceea ce cauți.
Noi ne dorim să angajăm o persoană creativă, organizată, cu abilități de comunicare și socializare la un nivel ridicat. Pasiunea și dorința de a performa sunt elemente cheie pe care le căutăm la candidatul ideal.
Vei fi responsabil/ă cu îndeplinirea activității zilnice specifice Serviciului Marketing, în conformitate cu prevederile reglementărilor interne și legale în vigoare.
Dacă ești interesat, trimite-ne datele tale și atașează CV-ul în formularul alăturat.
Domeniul administrării fondurilor de investiții este unul antrenant și interesant în contextul ascensiunii acestui domeniu în România. Astfel ai şansa să te dezvolţi odată cu noi, dacă ai experiență pe piaţa de capital sau eşti doar o persoană care îşi doreşte să devină specialist în domeniul fondurilor de investiţii, atunci te aşteptăm să aplici pentru posturile vacante şi să ne prezinţi atât abilităţile, cât şi potenţialul profesional de care dai dovadă la adresa office@otpfonduri.ro.
Valorile după care ne ghidăm în dezvoltarea companiei sunt: Încredere, Excelenţă, Centrare pe client, Centrare pe oameni, Inovaţie, Integritate. Daca valorile tale corespund cu cele ale organizaţiei noastre, te așteptăm în echipă!
Vizitează-ne pagina şi vezi când avem un nou post la concurs!